Wednesday, March 22, 2017

මම කැමති

ඇස්පියා ගත්තමත්
සීරුවට බිඳි බිඳී යන සද්දෙ
ග්ලාබ් ග්ලබ් - සිචිරි  චිරි චිරි

කෝඩුකාර 
සරුවත් උගුරක් තරම් සීරුවට
රෝසපාටට
උකුවට 
මුදුවට

මට කියන්න
ගලන්නට බැරි ඇයි ඔබට
මධුර පදාර්ථ
බෙදාගන්නට බැරි ඇයි අපට

කාර්‍යාලේ
පංකා පවා නිදිකිරන
දුරකතන රැහැන් අස්සේ
ඔබෙ කටහඬ ගලන්නෙත්
තවරගෙන නිදිමත
ලා කහ
පැෂෝනා වීදුරුවක සීතලට
තොල්තෙමන්  ගලන්නට බැරි හැටි ඔබට
අපමණක් රස හිතේ තිබුණට

දන්නවා
වර්ණනා කළ තරම්
මධු රසට
ප්‍රේමයක් නැහැ ඔබට
ඔබ කැමති 
කහට නැති ඕනෑම තැනකට

හෙවනැළි කැපෙන හවසක
ලුණු හුලඟක් උණත් 
සීතයි සනීපයි
සිනිදු පා
ලපටි පාවහන් පටි දකිද්දී
මට ඉරිසියා හිතෙන්නේ ඒකයි

මූදු වෙරළක
නිවාඩු පාඩුවේ නිවෙන්නට නෙවෙයි

ලාබ උපමාවක් වුණත්
රැළි සරැළි නැති
ලවණාධික දෙනෙත් සාගරේ
කිමිදෙන්න
ඉපිලෙන්න
ඉඩ දෙතොත්
නවතින්න

මගේම විදිහකට
ඔබේ හිත
ප්‍රෙහෙලිකාවක් වගේ තෝරන්න

ඔබ ඉතා කැමති
වෛවර්ණයට පෙනෙන
දුමින් කළ දේදුන්නක් වගේ
කිසිවකුට නොදැනෙන්න
තුනී වී මැකී වියැකී යන්න

ලෝකයක් යැයි යමක් නැති තැනක
අකනිටා බඹ ලොවට ළඟ තැනක
එකට දියවී යන්න

නොතේරෙන හැටි මට ම
තෝරන හැටි ඔබට මේ හැම

ඒත්
මම කැමතිත්
කතාවේ ඒ ටිකට
ඔබේ 
දැනුම් තේරුම් පථයෙන්
එපිට හෝ මෙපිට 

මං ඉන්නෙකට......

No comments:

Post a Comment